Zasoby z certyfikatami SSL - miejsce w drzewku katalogów

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 18 Mar 2002, 17:28:36 CET

On Monday 18 March 2002 17:22, you wrote:
> Wszystko to przy założeniu, że w przypadku współdzielenia /usr nie
> koniecznie powinno to powodować współdzilenie wpsólnej bazy certyfikatów w
> grupie maszynek .. no i tego założenia nie jestem wałaśnie pewien.

Znaczy z tego co wojtek mówił, to mozilla trzyma te certy gdzieś w osobnym
pliku (Cert7.db)... nie wiem czy oni to planują zmienić (i czy coś jeszcze
korzysta z tego pliku), ale chyba będzie trzeba skombinować jakiś konwerter
do tego *.db.

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle