Zasoby z certyfikatami SSL - miejsce w drzewku katalogów

Pon, 18 Mar 2002, 17:37:09 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Znaczy z tego co wojtek mówił, to mozilla trzyma te certy gdzieś w osobnym
> pliku (Cert7.db)... nie wiem czy oni to planują zmienić (i czy coś jeszcze
> korzysta z tego pliku), ale chyba będzie trzeba skombinować jakiś konwerter
> do tego *.db.

Kwestia mozilli to osobna sprawa. Zakładam, że predzej czy później mozillę
da się pzrekonać do zaglądania bazy openssl. W miedzyczasie jest mozlwie
używanie dowolnego obejścia na kwestie operowania na bazie mozilli.
Pierwszym logicznym jakie mi się wtej chwili nasuwa jest to że dodajemy
odpowiednie triggery które wykonują się przy dowolnej nodyfikacji bazy
openssl tak żeby baza systemowa mozilli zawierał w daje chwili ten sam
zestaw certyfikatów (co jest w płeni wykonalne).