WAŻNE - proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 18 Mar 2002, 19:04:51 CET

Hejka!

Nasz proftpd jest do bani. Nie dość, że w ogóle nie działają w nim klasy, to
na proftpd z PLD nie da się wejść zza NATu robionego przez router
cycladesów. Sprawdzone na bank - to wina naszego proftpd, bo nei chodzą
ftp.pld.org.pl i moje serwery jak jadę zza NATu.

Kto mi powie dlaczego i jak to naprawić?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter