Zasoby z certyfikatamiSSL - miejsce w drzewku katalogów

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 18 Mar 2002, 22:01:46 CET

On Monday 18 March 2002 19:59, Jakub Bogusz wrote:
> Zwłaszcza, że potrzeby mechanizmu przebudowywania bazy się nie
> wyeliminuje - bo kto poprawi Netscape 4.x i Operę? ;>
> (Mozillę teoretycznie się da - ale mi też nie chciałoby się w tym
> babrać)

Heh... kloczek: czyli jednak można sobie dać spokój z tymi patchami na
openssl'a bo pozostaje kupa softu który jest upierdliwy w
poprawieniu/niemożliwy do poprawienia :)

No to się zabieramy za skrypty do konwersji :)
Idę zobaczyć jak wygląda kilka takich certyfikatów na raz i zrobię jakiś
fajny skrypcik coby rzecz była produkowana z kilku plików... Co się później
zrobi to zobaczymy (odnośnie tych konwerterów).

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle