certyfikaty w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 18:08:37 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Tak... z twojego punktu widzenia ja chcę półśrodków. A "wypchaj się" to
> sugestia odnośnie twojej propozycji przepisywania dwóch jebutnych aplikacji.

Nie przeczytsłeś tego co napisałem uważnie. Czyli jeszcze raz: napisałem
że pierwsza poprawka jest klasy tej jak jest w cronach (koło 1KB patcha;
wystarczy zassać plik z patchem, popatrzeć na miesce uzywanai zmiennej ze
ścieżką do certyfikató i zastanowić się jak analogiczna zmianę zrobić ndla
openssl).
Drugiego wcalę nie chcę tylko proszę żebyś sparwdział czy nie da się tego
w *prosty* sposób uzyskać. Ta prośba zawiera w sobie pośrednio treś
"jeżlei nei da się tego zrobić w prosty spoób i nie masz chęci tego drązyć
to zostaw to tak jak jest".

Punk widzenia nie ma tu nic do rzeczy. Ważne jest tylko uważne
przyswajanie sobie treści tekstu jaki się czyta.