certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 18 Mar 2002, 18:11:51 CET

On Monday 18 March 2002 18:08, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie przeczytsłeś tego co napisałem uważnie. Czyli jeszcze raz: napisałem
> że pierwsza poprawka jest klasy tej jak jest w cronach (koło 1KB patcha;
> wystarczy zassać plik z patchem, popatrzeć na miesce uzywanai zmiennej ze
> ścieżką do certyfikató i zastanowić się jak analogiczna zmianę zrobić ndla
> openssl).

Ok... Jeśli rzeczywiście jest łatwiej napisać patcha niż skrypt to się
napisze patcha (tiaaaa... tylko tego patcha trzeba jeszcze maintainować... a
skrypt nie... a cała rzecz się rozchodzi o to jak sobie życie uprościć :)...
Ale nadal pozostaje mi problem z mozillą (a tę się już chyba w prosty sposób
nie da zmodyfikować)... zresztą idę poszperać po stronach mozillowców co oni
na to.

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle