certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 18 Mar 2002, 18:26:07 CET

On Monday 18 March 2002 18:19, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie spodziewałbym się żeby ilść poprawek w przeciagu najbliższych lat była
> tu duża (raczej wogóle nie będzie to potrzebne bo w tej częsci openssl
> jest raczje stabilny). Także sama adaptacja patcha do potencjalnych
> przyszłych wersji openssl nie powinna być kłopotliwa (z racji jego małych
> rozmiarów). Można zreszta zaprponowac po srobieniu tego patcha ludziaom od
> openssl i o ile by go łykneli to ta sprawa konserwacji zniknełaby
> definitywnie :)

Warto spróbować.

> Powoli .. nie śpiesz się :)

hmmmm... dokumentów nie widać... trza będzie się popytać developerów.

btw: sorry za to "wypchaj się", ale byłem święcie przekonany, że chcesz
(świadomie bądź nie) zablokować to co robię nakładając jakieś niebotycznych
rozmiarów wymagania.

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle