certyfikaty w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 18:19:31 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Ok... Jeśli rzeczywiście jest łatwiej napisać patcha niż skrypt to się
> napisze patcha (tiaaaa... tylko tego patcha trzeba jeszcze maintainować... a
> skrypt nie... a cała rzecz się rozchodzi o to jak sobie życie uprościć :)...

Nie spodziewałbym się żeby ilść poprawek w przeciagu najbliższych lat była
tu duża (raczej wogóle nie będzie to potrzebne bo w tej częsci openssl
jest raczje stabilny). Także sama adaptacja patcha do potencjalnych
przyszłych wersji openssl nie powinna być kłopotliwa (z racji jego małych
rozmiarów). Można zreszta zaprponowac po srobieniu tego patcha ludziaom od
openssl i o ile by go łykneli to ta sprawa konserwacji zniknełaby
definitywnie :)

> Ale nadal pozostaje mi problem z mozillą (a tę się już chyba w prosty sposób
> nie da zmodyfikować)... zresztą idę poszperać po stronach mozillowców co oni
> na to.

Powoli .. nie śpiesz się :)