slrn-pl VS slrn

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 19 Mar 2002, 12:54:03 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 10:04:48 +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> - include_sysrc, łatwe włączanie systemowych plików .rc bez podawania
> bezwzględnej ścieżki,

Znaczy się?

> - mime-v4, obsługa utf-8 w polskich warunkach (iso-8859-2) + prosta
> obsługa       windows-1250,

cp1250 nie należy wspierać.

> - sort_visible_headers-1.4, sortowanie nagłówków artykułu,

Do głównego drzewa.

> - article_window_size-v2, domyślny rozmiar okienka artykułu,
> - sys_info-v2, informacje o systemie w nagłówku User-Agent,

j.w.

> - hide-verbatim, ukrywanie tekstu pomiędzy znacznikami #v+ i #v-,

Nie ma tego teraz? [ - show verbatim marks (on/off) ukrywa same
znaczniki?

> - fqdn_warning, zezwolenie na niepełną nazwę posting_host,

Jakie zastosowanie?

> - locate_by_msgid, uwzględnianie przedrostka ,,news:'' przy
> wyszukiwaniu          artykułów przez Message-Id,

Do głównego drzewa.

> - ipv6, obsługa IPv6,
> - mime_qp_enc, możliwość włączenia kodowania QP przy wysyłaniu

j.w.

> Część łatek ma sporą szansę na wejście do głónej linii slrn, ale np.
> include_sysrc czy mime-v4 to typowe latki slrn-pl. Raczej wątpię by weszły
> do oficjala.

I prawdę mówiąc ja również nie chciałbym mieć ich u siebie.

> Także wasze ipv6 nie podsyłaliście Thomasowi. Czemu?

To nie do mnie pytanie.

> Raczej nie. Ze względu na konieczność nanoszenia poprawek, tłumaczenia
> dokumentacji itp... zawsze bedzie minimum 2-3 tygodniowe opóźnienie.

A jak wyjedziesz na wakacje to z 1,5 miesiąca;) Dlatego właśnie jestem
przeciwko usunięciu slrn.

> No bo powstają slrn-*, slrn-pull, slrn-pl-* i slrn-pl-pull* tak więc mamy
> dwa slrnpulle. Jak to chcesz rozwiazać?

Po co powstaje slrn-pl-pull? Wywalić podpakiet ze speca i po problemie.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!