slrn-pl VS slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 19 Mar 2002, 16:09:01 CET

19.03.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):

> Znaczy się?

Chodzi o to, że mamy dzielony główny plik konfiguracyjny na kilka
małych. Dzięki tej łatce nie trzeba podawać
include /pełna/scieżka/jakiś/dodatkowy/slrn.rc. Wysztarczy:
include slrn.rc.
Slrn weźmie ten plik z bieżącego katalogu z główną konfiguracja
(sysconfdir)

> cp1250 nie należy wspierać.
Sczególnie w Polsce gzie masa takiego śmiecia przychodzi. Trzeba to móc
jakoś _odczytać_. Miedzy innymi dlatego to sie nazywa slrn-pl.
W przyszłosci s-lang ma obsługiwać UTF-8 więc ta łatka będzie zbędna -
ale na razie dla polskiego usera jest bardzo pomocna.

> Do głównego drzewa.
Zbieramy się do wysłania tego thomasowi ;-)

> j.w.
sys_info kiedyś JED nie chciał włączyć (security - ujawnia konfigurację
systemu (wersja kernela, procek)). Nie wiem co na to Thomas.

> Nie ma tego teraz? [ - show verbatim marks (on/off) ukrywa same
> znaczniki?
Zgadza się - tylko znaczniki są ukrywane.

> Jakie zastosowanie?
W windowsie. Niech Jarek się wypowie.

> Do głównego drzewa.
Słyszysz Jarku - wysyłaj te łatki :-)

A to, niech wyśle kto napisał. Ja nawet o co w tej łatce chodzi ;-)

To juz poszło - będzie w... następnej wersji slrn.

> Po co powstaje slrn-pl-pull? Wywalić podpakiet ze speca i po problemie.

A polską dokumentację (w /doc/slrn*/pl wrzucisz do oryginalnego
slrnpull?) Raczej nie. Więc nie.

Tym bardziej, że wielu userom polskie doce do slrnpull są niezbędne - ba
nawet z nimi mają pewne problemy ze skonfigurowaniem slrnpulla.

--
> dzis jest super news o otwarciu SOffice'a...
hmmm, to niedobrze, nie dało by się go jakoś, hmm, zbagatelizować?