slrn-pl VS slrn

Jarek Baczynski jarek w space.hn.org
Wto, 19 Mar 2002, 17:27:57 CET

W poprzednim odcinku... (Jacek Konieczny pisze):

> [...]
[..]
> Inna sprawa, że robienie obsługi dla jednego kodowania (i pewnie tylko
> dla polskich znaków, co już jest łamaniem RFC) nie jest rozwiązaniem
> eleganckim.

Jasne, jeśli masz czas na elegancję, zapraszam. :-)

> Powinno być to oparte o
[..]

Myślę, że każdy wie, na czym to powinno być oparte, nie ma tylko
chętnych, aby to zrobić.

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            Marriages are made in heaven and
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        consummated on earth.   -- John Lyly