slrn-pl VS slrn

Jarek Baczynski jarek w space.hn.org
Wto, 19 Mar 2002, 17:23:26 CET

W poprzednim odcinku... (GoTaR pisze):

> Znaczy się?

Już tu się kiedyś rozpisywałem nt. łatek w slrn-pl.
Większość jest opisana na mojej stronce, include_sysrc konkretnie tu:

  http://fanthom.irc.pl/~jarek/linux/slrn/index.html#include_sysrc

> cp1250 nie należy wspierać.

W slrn-pl należy. :>

> Do głównego drzewa.

Kiedyś już podsyłałem tę łatkę maintainerowi.  Napisał, że takie cuda
można osiągnąć makrem.  I dyskutuj tu z takim... :/
(na pewno przeraził się widząc tę żonglerkę na wskaźnikach.. ;>> )

> j.w.

Ok, w wolnej chwili zbiorę, co mam i wyślę.

> Nie ma tego teraz? [ - show verbatim marks (on/off) ukrywa same
> znaczniki?

Jak sama nazwa wskazuje. (tak)

  http://fanthom.irc.pl/~jarek/linux/slrn/index.html#fqdn_warning

> Do głównego drzewa.

Już jest. (od paru godzin)

> j.w.

mime_qp_enc wysłane, może będzie w 0980, ipv6 nie moje.

> A jak wyjedziesz na wakacje to z 1,5 miesiąca;) Dlatego właśnie jestem
> przeciwko usunięciu slrn.

Ja byłem od początku za osobnym pakietem, Arek teraz już też (nie wiem,
jak wcześniej) -- może skończmy już tę dyskusję..

> Po co powstaje slrn-pl-pull? Wywalić podpakiet ze speca i po problemie.

Wywalać ze speca zupełnie nie można (Arku), pakiet wystawiamy również dla RH.

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            Where there's no emotion, there's no
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        motive for violence.   -- Spock,