slrn-pl VS slrn

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 19 Mar 2002, 22:47:27 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 04:09:01PM +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> 19.03.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):
[...]
> sys_info kiedyś JED nie chciał włączyć (security - ujawnia konfigurację
> systemu (wersja kernela, procek)). Nie wiem co na to Thomas.

Ja wolałbym, żeby było bardziej konfigurowalne :)
Co najmniej tak jak w slrn-user-agent.patch, a nawet lepiej żeby można
było wpisać jakikolwiek string z użyciem makr (czy z poziomy makr
slangowych można pobrać wersję slrn?).
Ale IIRC ktoś już próbował takie rzeczy podsyłać i JED uznał to za zbędną
zabawkę. Nie wiem jak Thomas.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/