Zmiany w SDL.spec (planowane)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 20 Mar 2002, 10:14:55 CET

On Wed, Mar 20, 2002 at 12:49:28AM +0100, Filip Kalinski wrote:

> Tego w SDL'u brakuje :-(, może kiedys się zbiorę :-)
>
> Głównie chodzi mi o svgalib, piszę grę pod SDL'a i było by miło, żeby
> działa w konsoli bez fb :-), jednak argument z wcześniejszeo listu (o
> kompilowaniu svgalib_helper chyba kończy na razie wątek - niewygodne...)

helper jest w oddzielnym podpakiecie, którego można nawet nie
instalować, jeśli nie chcemy używać svgaliba. Ale sama zależność od
svgaliba to za dużo (podobnie jak zależności od arts i alsy), a SDL
z wyjściem na svgalib działa nędznie (po kilku próbach wolałem
przełączać się na konsolę z X), więc tym bardziej nie.

Jak będą pluginy - nie będzie problemu :)

--
Jakub Bogusz