juandon: SPECS rpm.spec,1.301,1.302

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 20 Mar 2002, 11:37:58 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 11:02:23PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> U mnie ten patch się nie nakłada:
>
> Patch #34 (rpm-groups-po.patch):
> 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/da.po.rej
> 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/pt.po.rej
> 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/ru.po.rej
> error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.97486 (%prep)

To możliwe. Wziąłem .src.rpm z rel 56.
Popraw jak coś jest nie tak.
Właściwie to powinien być skrypt, który na podstawie rpm.groups
dodaje te tłumaczenia do plików .po i to by zawsze działało.
Mogę taki skrypt napisać w Perlu, ale może ktoś zrobi to w sposób
elegancki w awk lub w ogóle w shellu.

Napisze ktoś ten skrypt czy ja mam go napisać?

Dobrze by było, żeby się wszystko tłumaczyło, bo teraz to jest tak:

Name        : rpm                          Relocations: (not relocateable)
Version     : 4.0.2                             Vendor: (none)
Release     : 59                            Build Date: wto 19 mar 2002 18:46:25 CET
Install date: wto 19 mar 2002 18:49:38 CET      Build Host: localhost
Group       : Podstawowe                    Source RPM: rpm-4.0.2-59.src.rpm
Size        : 3072349                          License: GPL
URL         : http://www.rpm.org/

Name -> Nazwa
Version -> Wersja
Release -> Wydanie (?)
Install date - > Data zainstalowania (?)
Size -> Rozmiar

Wszystkie tagi powinny być przetłumaczone.

WF