juandon: SPECS rpm.spec,1.301,1.302

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 19 Mar 2002, 23:02:23 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 07:54:41PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

U mnie ten patch się nie nakłada:

Patch #34 (rpm-groups-po.patch):
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/da.po.rej
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/pt.po.rej
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file po/ru.po.rej
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.97486 (%prep)

> Popraw security bugi (te co zostały). Nie chce mi się wyliczać które
> bo łatwo to sprawdzić.

Oprócz security:

Ja bym widział w PLD 1.0 też postfiksa 1.1.5 (którego nawet w /test
jeszcze nie ma) - poprawili tam jakiegoś SEGV (podobno nie związanego
z bezpieczeństwem, ale...).

Nie wiem co z openssl 0.9.6c (też go nie ma w test, więc pewnie mało kto
go testował; SOA#1, ale to nie wystarcza).

Z mniej istotnych rzeczy - czy popt 0.6.4 może powodować jakieś problemy?
Teraz mamy 0.6.2 + patch uaktualniający do wersji CVS z 20010530

Nie wiem co z pakietami, których nie ma na ftp, albo są tylko jakieś
stare - na pcol i pld-users-pl ktoś dopominał się crossmingw32-gcc,
oczywiście w CVS jest od dawna, na ftp tylko w /test.
A crossmingw32-platform wprawdzie na ftp jest, ale mocno nieświeże
w porównaniu z CVS.
Sądzę, że to nie jedyny taki przypadek.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/