co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 21 Mar 2002, 18:41:21 CET

On Thu, 21 Mar 2002, nobody wrote:
[..]

> Co do oplacania developerow - marzenia-mrzonki. Musicie sie sami
> lepiej zorganizowac i lepiej sie dogadywac, wtedy byc moze
> bedziecie na tyle atrakcyjni, ze jakas wieksza firma bedzie
> chciala Was dotowac, przy okazji preinstalujac na sprzedawanych
> serwerach wlasnie PLD, a Wy nie dosc, ze bedziecie robic
> za developerow, macie szanse na stanowiska typu konsultant-techies,
> nie tylkow Polsce i trzaskac kase. Trzeba tylko chciec, a chciec
> to moc :) . W jednosci sila :)
Ano, a poki co brac sprawy w swoje rece, jak ja czy np Artur Flinta.

> Co do inwestowania w PLD - z moim facetem zafundowalismy
> dla PLD sporo zasobow na ep09.kernel.pl i zajebistego maczka (PPC)
> vel EU11. Bardzo sie z tego ciesze.
A ja tylko dodam, ze do pojawienia sie srodkow na ten sprzet
_bardzo_ przyczynila sie dystrybucja PLD, tak ze sa one przykladem
ze na PLD da sie juz robic pieniadze ;)

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-