co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Czw, 21 Mar 2002, 20:03:28 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ano, a poki co brac sprawy w swoje rece, jak ja czy np Artur Flinta.
Tak, ale nie uogolniaj :*
Nie kazdy jest na tyle zdeterminowany, zeby raz- nie bac sie wolnego
rynku, dwa- dac rade dzielic np. nauke/studia z dzialanoscia
gospodarcza. Jest to kwestia pewnej wypadkowej okolicznosci
z mozliwosciami, czesto czysto psychologicznymi, zyciowymi potrzebami.

> A ja tylko dodam, ze do pojawienia sie srodkow na ten sprzet
> _bardzo_ przyczynila sie dystrybucja PLD, tak ze sa one przykladem
> ze na PLD da sie juz robic pieniadze ;)
Tak, da sie.
Ale wazna jest umiejetnosc zachowania pewnej rownowagi, miedzy konsumpcja
(zwykle, prywatne, prozaiczne zycie) a inwestowaniem pozyskanych dobr
(tu: pieniedzy) na dalszy rozwoj (swoj, spolecznosci), do wytworzenia
lepszej kultury (lepszego rodzaju) szeroko pojetego bytu, ktory pozwoli
na lepsze materialne zycie.
To jest jednak trudne, nie kazdy i nie zawsze moze powiedziec: "tak,
zarobilem 500zl netto, z tego 200zl przekazuje na dalszy rozwoj
dystrybucji, developerzy kupia sobie za to wentylatorki do builderow
(np.), dzieki czemu beda mogli dalej rabotac, a ja dalej bede mial
mozliwosc stawiac serwerki w coraz wymyslniejszych konfiguracjach,
a przy okazji samemu dlubac, bez kompleksow, bez destrukcyjnych schizm
w spolecznosci peeldowej, ze jestem ... jemiola".

Koniec obserwacji.
AS-Bo.