co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 21 Mar 2002, 21:57:32 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> :)
> To bym sobie kupil nowy sprzet (ahh, ile to mozna to biedne ep09 meczyc)
ep09 mozna meczyc bo po to jest. A co do placenia developerom to w tym
glownym problemem sa "wyroby" panow z Wiejskiej i Alej Ujazdowskich w Warszawie ;/
Jak sobie pomysle ze jakbym Ci chcial legalnie dac 100zl to musze wydac
prawie 200zl, i jeszcze posiedziec pold nia nad glupimi papierami to mi
sie scyzoryk w rece otwiera.

> Co ?
> e tam, chyba nikt kontroli nad PLD nie bedzie chcial przejac. Ew zawsze
> mozna zrobic spisek i przeniesc zasoby, a goscia odciac od cvsu, ftpa i
> wogole. A jesli bedzie spor o nazwe PLD to przeciez mozemy uzyskac pomoc
> prawna od GNU ?

Mozna, mozna wiele, ale wlasnie... w trakcie Pingwinariow padl pomysl
by mecenat nad PLD objal PLUG.
Mecenat w formie ochrony domen, znaku PLD itp. rzeczy.
Majac je wszystkie zarejetrowane na PLUG mamy pewnosc ze nikt tego nie
wykorzysta do niecnych celow. Na pewno lepiej by pld{net,org,com}.pl

Co o tym sadzicie?

M.
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-