co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 21 Mar 2002, 22:44:23 CET

On Thursday 21 March 2002 21:57, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Mozna, mozna wiele, ale wlasnie... w trakcie Pingwinariow padl pomysl
> by mecenat nad PLD objal PLUG.
> Mecenat w formie ochrony domen, znaku PLD itp. rzeczy.
> Majac je wszystkie zarejetrowane na PLUG mamy pewnosc ze nikt tego nie
> wykorzysta do niecnych celow. Na pewno lepiej by pld{net,org,com}.pl
>
> Co o tym sadzicie?

Za, za, za.
Chyba już wszyscy doszli do jedynie słusznego wniosku, że developerzy są do
dupy jeśli chodzi o sprawy formalne. Próby uprawomocnienia pld mają już chyba
z rok, jak nie więcej i na razie nie widać żadnych skutków. Plug natomiast
jest sformalizowany, także są tam osoby które wiedzą co robić, to primo, i
plug jest sformalizowany i nie trzeba go formalizować to secundo (śpiący
jestem... wybaczcie). A że się trzeba choćby quasi-sformalizować to jest
niepodwarzalny fakt (vide: jeśli nam unicert wystawi certyfikat to na kogo on
będzie? PLD aka Tomasz Kłoczko?)

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle