/usr/lib/java

Pią, 22 Mar 2002, 20:54:49 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Mi zależy. I myślisz że pójdę sobie do SUN'a (właśnie --- to znaczy do
> kogo?), powiem cześć, jestem Michał, chcę inną licencję, a oni z
> radością mi ją dadzą?

A dlaczeg nie ?
Po za tym nie łaź i nie trać na darmo zelółek tylko zadzwoń lub napisz
list w kilka miejsc.

> PLUG ma przynajmniej osobowość prawną, więc wiadomo z kim się rozmawia.

Pokaż mi gdzie w wymogachg licencji że musze mieć osobowość prawną ?

> Skoro nie jesteś zainteresowany Javą, to dlaczego się wcinasz w próby
> pomocy ze strony PLUGa?

Bo nie lubię głupiego gadania w którym najpierw się próbuje domyśleć co
Sun będzie chciał wymagać, potem się pod te wyimnaginowane wymagania
próbuje zmienić swój status (prawny), a na samym końcu się pyta jakby nie
można było zrobić tego dokładnie odwrotnie :>
Co Ci szkodzi spytać się najpierw i dowiedzieć sie że Sun z żuczkami nie
gada ?

Co do pomocy ze strony PLUG to jeżeli Krzyś czy Agnieszka mają chęć pomóc
to ich sprawa pomyśleć jak bo inaczje jest to czcze gadanie. Ja sam jestem
z PLUG (v. prezes) i już swoją działkę obrabiam.