/usr/lib/java

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Sob, 23 Mar 2002, 10:14:07 CET

dnia Fri, Mar 22, 2002 at 08:58:29PM +0100, Tomasz Kłoczko napisal(a):

> Może by tak jednak najpierw spytać się Suna czego oni będą chcieć ? bo się
> zaraz okaże że Krzyś czy Agnieszka puszczą to brzytwie z odpowiedzią "nie
> wwiemy czego wymagać od Suna" :>

Tomku, nie wiem o zzzo chozzzii
Wydaje mi sie ze raczej powinnismy sie pytac "czy pozwolicie nam na XXXXX"
a nie "czego chcecie w zamian za XXXXX" gdy cholera wie czym to XXXXX jest.
Chyba ze chcesz od nich odkupic licencje...

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/