PLD-1.0

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 23 Mar 2002, 22:09:38 CET

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Sęk w tym, że nigdzie (nie patrzcie na mnie - to nie ja zrobiłem :) )

Ale na Ciebie padło żeby to opisać, skoro wiesz jak się to robi ;)
Żadnych wykrętów. Oto instrukcja:

cvs co PLD-Guide
cd PLD-Guide/admin-manual
$EDITOR netconfig.xml

W środku znajduje się oznaczone miejsce gdzie masz pisać.
Pisz czystym tekstem, bez zbędnych ceregieli.
Jak skończysz, commitnij i wyślij mi maila.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)