[** iso-8859-2 charset **] Aktualność przetł

Sob, 23 Mar 2002, 20:39:38 CET

> Ja też. Niekompletność i fatalna jakość niektórych tłumaczeń
> doprowadziły do tego, że nie używam polskich wogóle.

Chcecie popracowac nad wyszukiwaniem roznic - nie ma sprawy. Taka praca tez
jest cenna i sie przyda temu, kto to ewentualnie pozniej bedzie
aktualizowal.
Ja wole stopniowo aktualizowac tlumaczenia...

BTW. man-pages jest juz prawie aktualne.

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej