juandon: SPECS rpm.spec,1.301,1.302

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 24 Mar 2002, 12:50:54 CET

Dnia Tue, Mar 19, 2002 at 08:52:42PM +0100, Michal Kochanowicz napisał(a):
> A gnucash już działa...?

Mi dziala. gnucash-1.6.5-5. Wczoraj sciagalem srcrpm'a i kompilowalem.
Tylko musialem sobie cos zdowngradowac. Zdaje sie ze guile do
guile-1.4-10. Z wyzszym mial problem z make-regexp.

Tylko niech mi teraz ktos powie jak uzywac tego sprzetu...

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów