psucie czy nie?

Wto, 26 Mar 2002, 18:59:24 CET

Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> writes:

> Mam taki dylemat... Otóż wszystko czego się ostatnio dotke nie kompiluje się
> na nestowym gcc3.1. No więc oczywistym rozwiązaniem jest przekonanie
> delikwenta coby używał gcc2. I tak też robię... Ale coś mi tu nie pasuje. Za
> dużo pakietów wymaga czegoś takiego i wychodzi mi na to, że nestowy gcc3.1
> jest wogóle okdr, bo i tak wszystko puszczam przez gcc2.
Jest kupa programów (a jeśli chodzi o C++ to jest ich znakomita większość)
napisanych dawno, nie trzymających się standardów itp, a gcc3.1 jest bardzo
restrykcyjny. Inaczej mówiąc SOA#1 (tam gdzie ma działać).

> No i teraz mam dylemat. Jak próbowałem gcc3.1 skompilować pod gcc2 (bo się
> coś nie za bardzo chce pod samym sobą kompilować) to arekm nazwał to psuciem.
Akurat próbowałeś skompilować gcc2 gccem3.1 ale to szczegół. Nie mam ochoty
,,debugować'' tego ze względu na fakt, że finalnego gcc 3.1 jeszcze nie ma
i dużo mogą poprawić/zepsuć w tym czasie.

> I btw: mógłby mi ktoś podać jakieś ideologiczne rozgraniczenie pomiędzy
> nestem, a resztą świata?
nest to tak jakbyś chciał robić PLD 2.0, a reszta świata to 1.0, 1.1, 1.2 itd.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr