psucie czy nie?

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 26 Mar 2002, 19:06:30 CET

On 26 Mar 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> nest to tak jakbyś chciał robić PLD 2.0, a reszta świata to 1.0, 1.1, 1.2 itd.

Tak, na oko tak to ma wyglądać. Nest chyba w ogolnym odczuciu ludzi ma być
hiper, super nowy.
Ra w kolejnych wersjach będzie coraz lepsze i co najwazniejsze, coraz
stabilniejsze.  A co do przejscia z między kolejnymi wersjami stabilnym
(powiedzmy Ra 1.4 i Nest 2.0) to mamy jeszcze czas by się zastanowić i
przemyslec to.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)