Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 27 Mar 2002, 09:08:39 CET

On Wed, 27 Mar 2002 01:40:03 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> On Wed, 27 Mar 2002, Michał Margula wrote:
> [..]
>
> To tak jakbyś sobie wmawiał, że stawiajac jeden komputer z Linuxem
> nieuchronnie musi to doprowadzić do tego, że kiedyś dorobisz się klastra
> z kilku seteku jednostek :)
one more time: teoria gier - rozwiazania zdominowane
Prawidlowe pytanie brzmi
Czy istnieje sytuacja w ktorej mbox jest lepszy od maildira?

jesli nie, to zgodnie z tym o czym uczy matematyka rozsondny czlowiek wybierze
maildira, bo mbox jest rozwiazaniem zdominowanym

teoria gier jest rowniez zwana teoria decyzji :P

pozdrowienia