Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 27 Mar 2002, 10:56:50 CET

On Wed, 27 Mar 2002 10:30:00 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> [..]
>
> Rozpartujesz to co powinien ropatryywać każdy administrator sam.
???czemu? - tak samo mozna powiedziec ze kazdy ma sam kompilowac jadro
> Nie po to
> dostarczamy różne MTA, POP czy IMAP setery czy MUA żeby nie było możliwści
> wyboru lub żeby wybory biorąc pd uwagę rózne czynniki podejmować na
> podstawie takich właśnie argumentów.
alez w pelni sie z Toba zgadzam, nie mam najmniejszego zamiaru zabierac komus
mozliwosci wyboru (tam jest slowo domyslny) - kazdy z ww programow przychodzi z
jakas domyslna konfiguracja, wiec i tak jest podejmowana decyzja o wyborze
_domyslnej_ konfiguracji. IMO dobrze zeby wszystkie ww programy mialy domyslnie
te same konfiguracje i wlasnie w tym miejscu jest to dokladnie to samo co robi
kazdy administrator> Niektóre z tych programów które
> dostarczamy potrafia w zasadzie wspierać tylko mbox lub maindir.
no to tu nie ma wyboru :)
> Inna sprawa to przygotowanie wszystkich programów powyższych klas żeby
> pełen wybór był możliwy i tu masz pełną swobodę działania.
::)) - thx
ale wybor jednolitej _domyslnej_ konfiguracji bylby korzystny a z drugiej strony
zamieszczenie nie tylko decyzji o domyslnym formacie (mi jest obojetne jaki to
bedzie:) ) *wraz_z_kompletem_argumentow* chyba tylko przysporzy zwolennikow PLD

serdeczne pozdrowienia