Qmail +relaying

Śro, 27 Mar 2002, 11:23:05 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:

> ???czemu? - tak samo mozna powiedziec ze kazdy ma sam kompilowac jadro

Te alikacje to nie jest to samo co kernel. Nic zreszta nie trzeba tu
kompilować.

> alez w pelni sie z Toba zgadzam, nie mam najmniejszego zamiaru zabierac
> komus mozliwosci wyboru (tam jest slowo domyslny) - kazdy z ww programow
> przychodzi z jakas domyslna konfiguracja, wiec i tak jest podejmowana
> decyzja o wyborze _domyslnej_ konfiguracji. IMO dobrze zeby wszystkie ww
> programy mialy domyslnie te same konfiguracje i wlasnie w tym miejscu
> jest to dokladnie to samo co robi kazdy administrator> Niektóre z tych
> programów które

Domyślnie każdy z tych programów powinien działć *zależnie* od tego co
jest w $MAIL.

> no to tu nie ma wyboru :)

I każdy z nich na pewno wspiera mbox. O ile w przypadku MTA czy POP/IMAP
serwerów jest tu chyba dosć dobrze to tyle już przy MUA raczej tak z
połowa obsługuje tylko mbox (mowa o tych pod X11).