Co robi EXIM 4.02 za ftp w ra ?

Arkadiusz Patyk areq w areq.dhs.org
Śro, 27 Mar 2002, 11:10:05 CET

Tomasz Kłoczko (kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:

> Pakiet był w test (dzień z kawałekiem). Co może być nie tak ?

U mnie 4.x dziala na kilku maszynach bezproblemowo od chwili jak
tylko sie pojawilo - wymagalo to jednak recznego dostosowania configow
do nowej wersji.
Uwazam, ze 1 dzien w test i odrazu na ftp przy tak duzej
zmianie do stanowczo za malo i wiele osób moze sie zdziwic po upgrade.

Arek
--
areq w pld.org.pl