Co robi EXIM 4.02 za ftp w ra ?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 27 Mar 2002, 12:00:08 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pakiet był w test (dzień z kawałekiem). Co może być nie tak ?

Tomku skoro dążymy do stabilizacji, to może pozostańmy przy security
fixes. Inna sprawa że Exim 4.x to tak naprawdę jeszcze późna beta.
Philip Hazeel nadal rozwija (a raczej wypuszcza sequrity fixes do
gałęzi 3.x), zatem jest on idealny do PLD-1.0. Natomiast 4.x kategorycznie
do nest.

BTW: Testuję 4.x ale na produkcyjnej maszynce to jeszcze bałbym się je
zainstalować.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)