Qmail +relaying

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 27 Mar 2002, 21:16:42 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Ktoś  komu zależy  na  przechowywaniu  w pewny  sposób
> poczty  jedną z  pierwszych rzeczy  jaka robi  to jest
> zainwestoewanie w UPSa czyli założenie jest conajmniej
> OKDR.

OKDTR - tere fere kuku. Znów zaczynasz, Tomasz, wymyślać
głupoty, tłoczy ci się informacje  do głowy, a ty oporny
jesteś.  Jakie widzisz  zalety  Mailboxa  w stosunku  do
Maildira? Mam UPSa, więc o nim nie rozmawiajmy.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org