Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 28 Mar 2002, 15:13:44 CET

On Thu, 28 Mar 2002 14:01:58 +0100
"Mariusz Mazur" <mariusz w isn.pl> wrote:

> 6:2... wiem, że pld to nie jest choćby szczątek demokracji, ale z tego jasno
> wynika, że jednak maildir... no chyba, że sie jeszcze 4 osoby za mboxem
> znajdą :)

wielu tu stawia na piedestal ARGUMENTY
..tylko nie wiem czy chodzi o siłę argumentów, czy może o argumenty siły :)

proponowalem zrobienie chocby pobierznej analizy zalet/wad mboxa/Mdira w
zaleznosci od systemu i jego obciazenia ale odezwal sie jedynie kloczek
twierdzac, ze taka analize powinien przeprowadzac samodzielnie kazdy admin,
pozostali - cisza. wiec albo cos dziwnego z tymi argumentami sie dzieje, albo ta
dyskusja daje upust rozmaitym dziwnym emocjom powstalym w trakcie pisania specow
i stanowi swego rodzaju folklor :)))

folklor ladna rzecz (podoba mi sie) ;)

pozdrawiam