Qmail +relaying

Czw, 28 Mar 2002, 18:16:34 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Większośc chce maildira (ja też).

To niech instaluje maidira i da święty spokój.

> Ty chcesz mailboxy to se po zainstalowaniu
> wszystko ładnie na te mailboxy przekonfigurujesz... happy?

Najwidoczniej nic nadal nie rozumiesz. Nie jest ważne co ja chcę tylko to
na co realnie jestrśmy dobrze ptrzygotowani a powtórże że część alikacji
typu MUA nie wspiera maildir a wspiera mbox.

> Bo jeśli skończy się na tym, że *większość* będzie musiała zmieniać domyślną
> konfigurację to coś tu jest nie tak.

Jeeżei uważasz że Tobie pierwszemu uda się mnie zatupać to tak jak w
poprzednich przypadakach przekonasz się Tobie się to też nie uda.