Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 28 Mar 2002, 20:57:06 CET

On Thu, 28 Mar 2002 20:45:03 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> [...]
> przynajmniej na poczatek nie dałonby się tego jakeiś pogrupwać jeśli
> chodzi o tevhniczą strone szczegółów konfiguracyjnych i jak tymczasowo
> przynajmniej zmnieszać ilość tych punków, a w miedzyczasie zatanawiać się
> jaką tecniką roziwżać pzrestawianie konfiguracji w jednym ponkcie do
> którego będą zaglądały wszytkie aplikacje. Po tym dorobienie czapy
> konfiguracyjnej będzie czystą formalnością.
> Kwestia czy używać do tego pam czy nie i gdzie wyjdzie po drodze czyli
> zawracanie sobie tym głowy juz teraz to nie ta pora dnia :)

Mozna zaczac i od tej strony:) i tu specjal hint for TK ;;)- nie ustawiaj sie ze
kazdy chce cie zatupac bo gdybys tego maila puscil po mojej pierwszej propozycji
to bysmy byli o kilka maili do tylu i pare dni do przodu - he he he poprubuje
jakas sensowna list przez swieta zrobic w obecnie blizej nie okreslonej formie

> [..]
>
> Prośba: przy wesdjach testowych dawakj jednak niecałkowite rel.W tej
> chwili jest 9 i po wytestowaniu stwierdzeniu, że jest OK w zasadzie nie
> tzrebaby juz zmieniać nic w specu, a jako opis ostaniej zmiany zostałaby
> adnotacja że jest tio wersja testowa :)
masz racje - testowalem latki u siebie + istota latek przewazyly by dac rel 9, a
asekuracyjnie opisalem ze do tstow  -  bled :(

pozdrowienia