grzegol: organizational PLD-Steering-Committee.txt,NONE,1.1

Czw, 28 Mar 2002, 19:08:37 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
[..]

Ja bym prosił żeby mnie w to nie wrabiać.
Nie mam zamieru ani zajmować się żadnymi komitetami, podejmowaneim żadnych
decyzjio kto i do czego ma uprawnienia, sprawdznaiem czyjeś wiedzy czy też
zajmowaniem sie w jaką kolwiek paperkologię typo protokołowanie czegoś bać
nie, a takze zabawianiem sie w wszelkiego rodzaju głosowania czy
nakładaniem bąć ściagniem z kogoś jakieś obowiązków.

Zabawę z lista odsób które coś robią też uważam za zbyteczną. Od tego są
commit logi które najpełniej podają co kto zrobił, a co nie.