grzegol: organizational PLD-Steering-Committee.txt,NONE,1.1

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Czw, 28 Mar 2002, 19:59:49 CET

On czw, mar 28, 2002 at 07:08:37 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 28 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
> [..]
>
> Ja bym prosił żeby mnie w to nie wrabiać.

Ale w co?

> Nie mam zamieru ani zajmować się żadnymi komitetami, podejmowaneim żadnych
> decyzjio kto i do czego ma uprawnienia, sprawdznaiem czyjeś wiedzy czy też
> zajmowaniem sie w jaką kolwiek paperkologię typo protokołowanie czegoś bać
> nie, a takze zabawianiem sie w wszelkiego rodzaju głosowania czy
> nakładaniem bąć ściagniem z kogoś jakieś obowiązków.

Ja też nie :)
Przeniosłem te pliki tylko po to aby nie leżały w miejscach dla nich
nieodpowiednich (tak jak list w SOURECS).
W tym katalogu powinny znaleźć się wszystkie sprawy organizacyjne, nie tylko
głosowania, których tak nie lubisz.

> Zabawę z lista odsób które coś robią też uważam za zbyteczną. Od tego są
> commit logi które najpełniej podają co kto zrobił, a co nie.

Po pierwsze to nie wszyscy ludzie mający wkład w rozwój dystrybucji
kożystają z cvsu.
A po drugie to lista ta jest tylko materiałem, z którego zostanie stworzona
oficjalna lista developerów.

--