grzegol: organizational PLD-Steering-Committee.txt,NONE,1.1

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Czw, 28 Mar 2002, 23:11:41 CET

On czw, mar 28, 2002 at 08:36:47 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 28 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
> [..]
>
> Ich strata. Tak czy inaczje jeżeli ktoś włacza nie swoje dokonanai do
> zasobów repozytorium ma obiowiązek informować o tym od kogo to ma bo takie
> warunki nakłąda na niego licencja GPL na której w domyśle udostępnia nam
> ktoś swoje materiały. Załączenie takiej informacji w zupełnośic wystarcza.

Chciałem powiedzieć, że są też osoby uczestniczące w rozwijaniu dystrybucji
(np. organizujące spotkania), które nie wykonały ani jednego commitu.
Dlatego ilość commitów jest owszem najlepszym, ale nie jedynym czynnikiem
decydującym o wkład w rozwój dystrybucji.

> I czemu ma ona służyć ?

Spytaj się autora jakiejkolwiek dystrybucji, czy programu.

> Ukryciu tego że tak naprawdę to się mało co albo niemal wcale do całosci
> nie zrobiło ? Wybacz ale nie mam zamietru współtworzyć kolejnego TWA.
                                                                   ^^^^
Tak z ciekawości: co oznacza ten skrót?
> Jeżeli ktoś ma takowe zamair tworzyc to prszę do innej piaskownicy, a tu
> prosiłbym zajmwać się tematami stricte technicznymi, a nie podbudowywaniem
> czyjegoś ego. Tworzymy narzędzie które ma czemuś służyć, a nie odwrotnie i
> jeżeli tego ktoś jeszcze nie rozumie to pora najwyższa dać sobie spokój z
> zawaracaniem innym głowy.

Ktoś stworzył tą listę i plik PLD-Steering-Committee.txt a ja to tylko
przeniosłem do innego katalogu, tak by nie zaśmiecać SOURCES i aby wszystkie
takie rzeczy były w jednym miejscu.
Mówisz, żeby wszyscy zajmowali się tematami stricte technicznymi, ale
przecież potrzebna jest także osoba odpowiadająca z public relations, za
organizowanie spotkam itp.
Jeszcze raz: Ja nie stworzyłem tej listy i do mnie nie miej pretensji (choć
uważam że ta lista to dobra rzecz).

--