grzegol: organizational PLD-Steering-Committee.txt,NONE,1.1

Czw, 28 Mar 2002, 20:36:47 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
[..]
> Po pierwsze to nie wszyscy ludzie mający wkład w rozwój dystrybucji
> kożystają z cvsu.

Ich strata. Tak czy inaczje jeżeli ktoś włacza nie swoje dokonanai do
zasobów repozytorium ma obiowiązek informować o tym od kogo to ma bo takie
warunki nakłąda na niego licencja GPL na której w domyśle udostępnia nam
ktoś swoje materiały. Załączenie takiej informacji w zupełnośic wystarcza.

> A po drugie to lista ta jest tylko materiałem, z którego zostanie stworzona
> oficjalna lista developerów.

I czemu ma ona służyć ?

Ukryciu tego że tak naprawdę to się mało co albo niemal wcale do całosci
nie zrobiło ? Wybacz ale nie mam zamietru współtworzyć kolejnego TWA.
Jeżeli ktoś ma takowe zamair tworzyc to prszę do innej piaskownicy, a tu
prosiłbym zajmwać się tematami stricte technicznymi, a nie podbudowywaniem
czyjegoś ego. Tworzymy narzędzie które ma czemuś służyć, a nie odwrotnie i
jeżeli tego ktoś jeszcze nie rozumie to pora najwyższa dać sobie spokój z
zawaracaniem innym głowy.