Qmail +relaying

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 29 Mar 2002, 10:03:23 CET

On Fri, 29 Mar 2002 09:48:04 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Pochwal się jeszcze na jakim to było MTA.
 a ja bym prosil jeszcze o oszacowanie ilosci przesylek (powiedzmy na godzine)
jak jest ich duzo no i probujmy zbierac info
MTA - ?
transport lokalny - maildrop?
imap - ?
pop3 - ?
co do sprzetu - jaki dysk?; jaki file system na partycji z maildirami?

bede dzwieczny za takie info - moze uda mi sie pozbierac dane na tematy pocztowe
i zrobic analize +known-how ze szczegolnym uwzglednieniem opini ludzi
uzywajacych PLD

pozdrawiam