Qmail +relaying

Dariusz Sznajder darek w darek.eu.org
Pią, 29 Mar 2002, 10:14:48 CET

[piątek, 29 marzec 2002], Robert Kurtys napisał(a):
> bede dzwieczny za takie info - moze uda mi sie pozbierac dane na tematy pocztowe
> i zrobic analize +known-how ze szczegolnym uwzglednieniem opini ludzi
> uzywajacych PLD
W ten sposób ciężko zrobić _obiektywną_ analize.

Odzywają się najczęściej Ci, którym coś padło/mają kłopot.
Nieistniejąca statystycznie większość, która ma święty spokój nie mówi
nic.

Każdy ma inne obciążenie poczty, każdemu chodzi co innego oprócz tej
poczty, każdy ma inne płyte/HDD/CPU/etc.

Jak chcesz to wszystko _obiektywnie_ analizować?

--
Dariusz Sznajder