Fw: Alternatywa dla qmail'a

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 29 Mar 2002, 14:22:04 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 02:09:25PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jasne .. szczególnie kompilacja na różnych architektórach zmienia coś w
> plikach konfiguracyjnych czy choćby już wpływ patcha na ipv6 jest także
> .. pomijalny :>
>
> Masz wyraźną wykładnie co należy rozumieć pod "exactly the same files" i
> jest to "that a user would obtain by installing one of my packages listed
> above". Przecież jeżeli weźmiesz gołego tara, nic w nim nie zmienisz i
> tylko skompilujesz i zainstalujesz to nie bendą te same pliki (w sensie
> juz nie nawet zawartosci co do bajtu tylko nawet juz w sensie zaszytych w
> nich funkcji).
Fakt, może trochę przesadziłem i może też poniższe jest trochę na siłę.
Ale czy nie dostarczamy qmail-a, który jest tak samo bezpieczny jak
oryginalny, działa w taki sam sposób jeśli chodzi o dostarczanie poczty.
Nasze patch-e rozszerzają tylko qmail-a funkcjonalność o ile pamiętam.
Nie zmieniają *idei* jego działania.

    wrobell <wrobell w ite.pl>