Fw: Alternatywa dla qmail'a

Pią, 29 Mar 2002, 14:50:46 CET

On Fri, 29 Mar 2002, wrobell wrote:
[..]
> Fakt, może trochę przesadziłem i może też poniższe jest trochę na siłę.
> Ale czy nie dostarczamy qmail-a, który jest tak samo bezpieczny jak
> oryginalny, działa w taki sam sposób jeśli chodzi o dostarczanie poczty.
> Nasze patch-e rozszerzają tylko qmail-a funkcjonalność o ile pamiętam.
> Nie zmieniają *idei* jego działania.

Niemniej w warunkach licencji nie ma nic o owej idei :)
Są za to sformułowane inaczej wwarunki i te na moje oko jednak nie
spełniamy :( .. zresztą nikomu jak widac nic che sie spełniać tak głupio
sformułowanych warunków przez co qmail de facto nie jest dostarczany w
zjadliwej formie w żadnej dystrybucji i odpowidzialny za to jest
wyłaczni maintainer który martwi sie tym czym marwić sie nie powinien
(np. tym ze w zwiaku z tym że każdy unix ma inny schemat układu
katalogów i skryptów startowych i nie ma w tym w zasadzie żanego
standardu to najlepszą formą "uporządkowania" sytyacji będziw wymyślenie
czegoś czego niggdzie indziej nie będzi i żeby zapeanić "przenośność"
tego jeszcze jednego schematu bezie się wymagać w licencji :>)
No głupota totalna :>