Qmail +relaying

Pią, 29 Mar 2002, 18:02:58 CET

On Fri, 29 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:

> ????? - na jakiej podstawie wyciagnales taki wniosek?????????
> (znaczy ze ja tak twierdze)

Głowna zaleta qmaila to lepsze radzenie sobie przy dużym obciżeniu.
Wyższy poziom bezpieczeństwa jest cięzki do wykazania (przy kładowo na
liście qmaila w tej chwili omawia się pewien exploit).

> yyuups??? - to nawet nie wiedzialem, ze analiza matematyczna zajmuje sie rowniez
> dowodzeniem poprawnosci programow komputerowych

To widać że jeszcze mało wiesz :>

> - z tego co pamietam w wielkim uogolnieniu analiza matematyczna zajmuje
> sie badaniem funkcji, a obiektywna jest w tym sensie ze tam kazda rzecz
> o ktorej sie mowi jest dowodzona, a nie szacowana.

Proponuję cofnąć się do prac Neumana i wcześniejszych czyli tak mniej
więcej z przed pół wieku.