vim

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Czw, 2 Maj 2002, 00:04:28 CEST

Myślę, że przydało by się zrobić małą zmianę w pliku
/usr/share/vim/vim*/filetype.vim. Otóż w domyślnej isnstalacji mutta w
katalogu ~/.mutt są pliki konfiguracyjne. Chodzi o to, że vim nie koloruje w
nich składni tak jak to robi w przypadku pliku ~/.muttrc. Czy ktoś mógłby
przygotować odpowiednią łatkę (nie mam akurat źródeł vima a korzystam z
TEPSY)?
Wystarczy podmienić linię

au BufNewFile,BufRead .muttrc*,~/.mutt/muttrc*,Muttrc setf muttrc

na

au BufNewFile,BufRead .muttrc*,~/.mutt/*,Muttrc setf muttrc

--