vim

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 2 Maj 2002, 00:18:23 CEST

Dnia 02 maj o godzinie 00:04:28 +0200, Grzegorz Golawski napisał(a):
> Myślę, że przydało by się zrobić małą zmianę w pliku
> /usr/share/vim/vim*/filetype.vim. Otóż w domyślnej isnstalacji mutta w
> katalogu ~/.mutt są pliki konfiguracyjne. Chodzi o to, że vim nie koloruje w
> nich składni tak jak to robi w przypadku pliku ~/.muttrc. Czy ktoś mógłby
> przygotować odpowiednią łatkę (nie mam akurat źródeł vima a korzystam z
> TEPSY)?
> Wystarczy podmienić linię
>
> au BufNewFile,BufRead .muttrc*,~/.mutt/muttrc*,Muttrc setf muttrc
>
> na
>
> au BufNewFile,BufRead .muttrc*,~/.mutt/*,Muttrc setf muttrc

Moim zdaniem lepiej tego nie robić. Tzn. na pewno można to tak czy
inaczej dopisać sobie do .vimrc, a poprawkę wysłać do Brama, ale nie
warto IMHO robić patchy na wszystko, szczególnie, jeśli nie chodzi
o błąd, tylko pewną niedogodność.

A w ogóle czegoś nie rozumiem, vim odpowiednio ustawia filetype dla
~/.mutt/muttrc (jak zresztą wynika z podanej wyżej linijki), a według
dokumentacji tylko ten plik jest czytany "by default" przez mutta.
Rozumiem zatem, że podzieliłeś sobie muttrc na kilka plików i je
trzymasz w ~/.mutt? Jeśli tak, to jest to specyficzne dla twojej
konfiguracji, ktoś inny może sobie zupełnie inne pliki trzymać w tym
katalogu, bynajmniej nie konfiguracyjne.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --