QT3: multi vs single thread

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 4 Maj 2002, 00:21:35 CEST

Cześć

Znalazłem przyczynę problemów na styku QT3-KDE3. Otóż okazuje się ---
teraz wydaje mi się to naturalne ;/ --- że wersje wielowątkowa i
jednowątkowa QT wymagają specjalnie dla nich linkowanych pluginów.
Obecnie jest tylko jedna wersja pluginów, linkowana z libqt
(jednowątkową). Tymczasem wszystkie programy jakie mam zainstalowane
linkowane są z libqt-mt. I stąd problem: brak pasujących pluginów.
Rozwiązanie jakie ja widzę, to kompilowanie libqt z:
-plugindir %{_libdir}/qt/plugins
a libqt-mt z:
-plugindir %{_libdir}/qt/plugins-mt

Jeśli nie będzie sprzeciwów, jutro wprowadzę tą zmianę.

Pozostaje pytanie o narzędzia (designer itp). W jakiej wersji je
budować? Obecnie są budowane w wersji single-thread.

PS. Z tego co znalazłem, libqt jest wymagane przez arts-message-2,
    arts-qt-2, brahms, chromium-setup, freelords, geheimnis, iceMC,
    kadu, KDE-2, i jeszcze trochę innych programów. To tak żeby komuś
    nie przyszło do głowy wyrzucać wersję single-thread ;)
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--