kloczek: SPECS iptraf.spec

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Sob, 4 Maj 2002, 04:36:14 CEST

Witaj PLD,
Dnia 3 maja 2002, o 15:48 napisałeś:

> - release 1 (semms work correctly),

Erm,  to  nie  wiem, bo u mnie nie chce działać (obajwy podobne jak na
2.6.0)  - zbyt duże transfery w Detailed interface statistics, wygląda
na    to    jakby   wszędzie   (niezależnie   od   ifejsu,   czy   też
incoming/outgoing)  była podstawiana wartość incoming rates z któregoś
z ifejsów, co powoduje np. wyświetlanie 2mbps przepustowości dla ppp0.
Fakt, iż na maszynie z dwoma if (lo+eth) chodziło oki...

W  każdym  bądź  razie  fajnie  by było jakby pare osób sprawdziło ten
pakiet u siebie ale tak gruntownie...

Pozdrawiam.
--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]