{ftp,http}://worek.pld.org.pl/

Sob, 4 Maj 2002, 11:33:42 CEST

Zrobiłem coś taki worek z scr.rpm-ami jakie używam jako "pżywkę" przy tym
co sam robię. W tej chwili jest tego około 4GB ale powinno być za kawałek
więcej (tak koło 6GB bo dociągam zasoby z TL). Są to zasoby z rawhide
(devel RH), MDK cooker (devel MDK), devel Conectivy, KSI, devel
TurboLinuxa, ASP, thizlinux i kilku innych miejsc.

Regułą jest to że to co przejrze w tych zasobach to kasuję, a przed
puszczeniem pakietu na buildery staram się przejrzeć to co tu mam czy nie
ma tu czegoś ciekawego. I tu prośba: o ile ktoś ma czas i chęci to prośba
także do inych żeby zaglądali czy nie ma tu czegoś ciekawego.

Jeżeli ktoś miałby jakieś sugestie co możnaby zasysać do tych zasobów
dodatkowo oprócz tego co tam jest to baradzo chętnie.

Całość włącznie z logs jest podmotowana po NFS i dostępna także bezpośrnio
na team.pld.org.pl w ~ftp/pub/{worek,logs}. Osobom które coś tutaj próbują
robić powinno to ułatwić sięganie do tych zasobów.

Zawartość worek.pld.org.pl/SRPMS jest pojedynczym katalogiem w którym
wszystko hurem jest zrzucone. Jeszcze nie drobiłem generowania /pool.